«Купуй запорізьке» – допоможи регіону пережити кризу

Автор Росомаха, марта 15, 2009, 06:47:56

« назад - далее »

Росомаха

3 березня 2009 року був проведений брифінг ініціаторів та розробників маркетингової стратегії підтримки місцевих виробників товарів та послуг «Купуй запорізьке». Як зазначили представники ініціативної групи щодо перших результатів проекту, який реалізується в рамках Стратегії регіонального розвитку Запорізької області до 2015 року, на сьогодні вже почалося патентування знаку на громадську організацію «Порада», що було визначено заступником голови Запорізької облдержадміністрації як правильний хід – громада має брати вирішення проблем регіону у свої руки. На сьогодні, за словами Вікторії Чикалової, члена ініціативної групи, висловили бажання приєднатися до нового бренду понад 30 підприємств, серед яких виробник морозива «Айс», кондитерські фірми «Стелсі» і «Крем Розет», фабрика взуття «Міда» та інші.
Як зазначив Олександр Сін, завдяки цій стратегії стане можливим із ціни товарів усунути рекламне повітря, що призведе до зниження вартості продукції.
До того ж в рамках проекту передбачено залучення студентів запорізьких вузів, які матимуть змогу спробувати свої сили в проведенні піар-акцій – дегустацій в національних костюмах.
Представники засобів масової інформації висловили зацікавленість ідеєю й вже зараз намагаються її підтримувати завдяки своїм можливостям, що відіграють значну роль у формуванні суспільної думки.
Ініціатива вже підтримана і виробниками, і владою, і громадою, тому має велику перспективу. І з'являється надія, що завдяки цьому проекту товаровиробники будуть більшу увагу звертати на якість своєї продукції, споживачі дізнаються більше про товари, які виробляються на території області і зможуть їх оцінити, що, у свою чергу допоможе й зберегти робочі місця, збільшити надходження до обласного бюджету, від якого залежить благополуччя кожного.

Росомаха

В помощь запорожским производителям мобилизируют студентов в вышиванках
10.03.2009 13:45


Студентов-маркетологов запорожских вузов, согласившихся раздавать буклеты с рекламой запорожских производителей, оденут в вышиванки. В такой «униформе» они будут призывать запорожцев покупать товары и услуги местных производителей. Об этом сообщила сегодня, 10 марта, на совещании в облгосадминистрации участник инициативной группы «Купуй запорізьке» Виктория Чикулова.

При этом участники движения «Купуй запорізьке» намерены привлекать в качестве добровольных мерчендайзеров запорожских студентов «деловых» факультетов и для презентаций в супермаркетах:

«Представьте, как будет выглядеть презентация запорожского товара с возможностью попробовать запорожские хлеб, майонез и колбасу в виде бутерброда», - агитировала запорожских товаропроизводителей Витория Чикулова.

В тоже время сами производители главной проблемой для своих товаров называют не отсутствие узнаваемости их продукции потребителями, а требования крупных сетей об оплате «входных».

Так, по словам гендиректора фирмы «Крем Розет» Геннадия Остапчука, с их предприятия супермаркеты требуют за вход в сеть безвозвратной оплаты 3-10% стоимости товара. Но повлиять на крупные сети, по словам начальника управления регуляторной политики и предпринимательства ОГА Светланы Кругляк, исполнительная власть региона не в силах.


Константин Кулаков, "Репортер Запорожья"

7profy

Спасибо за 2-й пост (хоть понял по-русски о чем речь :))

У нас в Сибири давно уже существует выставка под названием "Сибирская Ярмарка". Фактически тоже самое. Только в последние годы она начала "сдуваться", т.к. потенциальных клиентов проще найти как через рекламу, так и через интернет. А показать кто-что делает и так каждый может у себя.